Baran je tým známy že sa ,, trká´´ Jediné čo môžeš spraviť je pri predaji informovať kupujúceho. Je to fér a hlavne charaktérne. Cenu to isto nezohľadní. Jednoducho takí sú barani asi všade na svete.
Poznám veľa baranov, ktoré chodia po výstavách kde ich ľudia celý deň škrabú na hlave a napriek tomu sú neni agresívne. Takže to nemusí byť čím starší tým horší. Toto som uviedol len ako príklad. A záruka na charakter? Smiešne trošku. Veď jeho povaha sa môže ukázať aj neskôr .
Nehovorím aby boli hneď utratene , mali by to s nimi najskôr nejak skúsiť . Ale zo strany predajcu by mal byt úprimný a povedať vopred o povahe zvieraťa! Úprimnosť nadovšetko …
Nemala by sa na toto vzťahovať reklamácia ako na skrytú vadu?